פרי קפוא

פרי קפוא עבור רבים נשמע כמו משהו נחות מאשר פרי טרי. הרי טריות תמיד נשמעת לנו המילה האידאלית. אך האמת, מכירת פירות קפואים היא דווקא הדרך הטובה ביותר ליהנות מכל היתרונות של הפירות.

פירות קפואים נקטפים כאשר הם מגיעים לבשלות מלאה, הם קלים לשימוש ותמיד זמינים בבית. הם יחסכו לכם הרבה זמן במטבח מכיוון שאין צורך לקלף ולחתוך. וזה עוד לא הכל! הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע לבצע הזמנת פירות קפואים היום ובכל השנה.

פירות קפואים ויטמינים

פרי קפוא

מהרגע שפרי נקטף, הוא מייד מתחיל לאבד את ערכו התזונתי בתהליך הדרגתי. כך שהזמן שעבר בין הרגע שנקטף, ועד הרגע שאכלתם אותו משפיע מאוד על ההרכב של פירות קפואים ויטמינים ומינרלים.
הפירות שאתם רוכשים בסופרמרקט, ונחשבים לפירות טריים, הם פירות שעשו דרך ארוכה מאוד מהרגע שנקטפו ועד שהגיעו לצלחת שלכם. הם עברו בין מחסנים לוגיסטיים שונים עד שהגיעו אליכם. לפעמים הם אפילו מיובאים מחוץ לארץ. וכך באופן טבעי הם מאבדים הרבה מערכם התזונתי.

פרות קפואים לעומת זאת עוברים תהליך קצר יותר מהשדה או המטע, ועד תהליך ההקפאה. תהליך ההקפאה משמר את ערכם התזונתי, והזמן שבו מספיקים לאבד מערכם התזונתי קצר יותר.

וזה עוד לא הכל! לא רק שהפירות הטריים מאבדים מערכם התזונתי עד שהם מגיעים אליכם לצלחת, הם גם נקטפים בטרם עת. למשל בננות נקטפות ירוקות, כאשר הן עדיין לא בשלות במלואן. זהו לא רק עניין של טעם – זהו גם עניין של ערכים תזונתיים. כאשר הפרי אינו בשל, ערכו התזונתי אינו מגיע לשיא. כך שכבר נקודת ההתחלה שלו היא ערכים תזונתיים נמוכים.

שאלת הערכים התזונתיים נבדקה על ידי חוקרים. הם בחנו פירות טריים שהוחזקו מספר ימים במקרר, אל מול פירות קפואים שהוחזקו 90 יום בהקפאה. הם גילו שהערכים התזונתיים זהים, עם יתרון קל לפירות הקפואים. מחקר אחר בדק פירות טריים לעומת פירות קפואים שהוחזקו בהקפאה רק שלושה ימים, ובו התגלה יתרון משמעותי לפירות הקפואים.

המסקנה היא ברורה – תהליך ההקפאה, בהנחה שבוצע זמן קצר לאחר הקטיף, מסייע לשמר את ההרכב התזונתי. איבוד הערכים התזונתיים מתרחש גם בפירות קפואים, אך הוא אטי ומתון ונמשך חודשים רבים ולא מספר ימים כפי שמתרחש בפירות טריים.

פירות קפואים ויטמינים

ללא תוספות מיותרות

מה שכבר אמרנו הוא סיבה מספקת מדוע מכירת פירות קפואים היא האפשרות המועדפת. אך זוהי אינה הסיבה היחידה. פירות קפואים הם נטולי תוספות. אין בהם חומרים משמרים או תוספת סוכר – רק מה שנתן הטבע. רבים מניחים שפירות טריים גם כן אינם כוללים תוספות, אך בפועל במקרים רבים משתמשים בחומרי הזגה. למי שלא יודע חומרי הזגה מספקים מעטפת שעוותית לפירות והירקות. הם משמשים גם לצורך מתן מראה אטרקטיבי יותר, וגם לצורך שכבת מגן משמרת לפרי. הם עשויים להיות טבעיים או סינתטיים.

קפואים הם נוחים לשימוש

פרי קפוא הוא הדבר הנוח ביותר לשימוש, חוסך הרבה זמן במציאות של חיינו העסוקים. אין צורך לקלף ולחתוך, הם פשוט מוכנים לשימוש מיידי. למשל כאשר רוצים להכין שייק עם קיווי ואננס, בעזרת פירות קפואים לשייקים זה ייקח לכם דקה. לעומת זאת, כאשר אתם צריכים להתעסק עם פירות טריים זה ייקח לכם פי חמש זמן.
זה נשמע שטויות, אבל דמיינו את הסיטואציה שאתם ממהרים לעבודה או צריכים להסיע את הילדים לבית הספר. בסוף מוותרים על הבריאות ובוחרים באוכל המהיר. הזמנת פירות קפואים מאפשרת לכם להימנע ממזון מהיר.

פירות קפואים הם וורסטילים

פרי קפוא מאפשר לכם לאחסן במקרר בקלות מגוון של פירות קפואים. אם תאחסנו במקרר אבטיח ואננס, זה כבר יתפוס לכם מדף; שלם. אך כאשר מדובר במארז פירות קפואים במשקל, אתם יכולים לאחסן בקלות באותו השטח מגוון של סוגים שונים.
הם מתאימים למגוון שימושים. אתם יכולים להכין שייק או סמות‘י, סלטי פירות ועוד מבחר מטעמים מעניינים.

פירות קפואים ויטמינים

פירות קפואים ויטמינים – אילו ויטמינים אפשר למצוא בפירות קפואים?

כפי שהבנתם בפירות קפואים אפשר למצוא את כל ההרכב התזונתי של פירות טריים, רק בריכוזים גבוהים יותר. ולא מדובר רק בוויטמינים אלא גם במינרלים, סיבים תזונתיים ונוגדי חמצון.

פרי קפוא

כל פרי קפוא מביא איתו הרכב תזונתי אחר, וכדאי לשלב בין פירות שונים.

  • סידן – תוכלו למצוא אותו בקיווי, פאפיה ואוכמניות.
  • מגנזיום – מגנזיום בשפע יש בבננות, תאנים וגואיבות.
  • אבץ – אבץ תוכלו למצוא בתות עץ, פטל אדום וגרגירי רימון.
  • אשלגן – בננות ידועות כעשירות באשלגן, אך תוכלו למצוא הרבה ממנו גם במלון.
  • ברזל – את הברזל תוכלו למצוא בתמרים, אפרסקים ותותים.
  • ויטמין A – תוכלו למצוא אותו במנגו, פאפיה, גוג‘י ופסיפלורה.
  • ויטמין B – תפוחים, בננות ואוכמניות.
  • ויטמין C – פרות הדר ידועים כמקור טוב לוויטמין C, אך ממש לא היחידים. תוכלו למצוא הרבה גם באננס, מנגו ותותים.ויטמין E – תוכלו למצוא אותו במלון, קיווי, חמוציות ומנגו.
  • ויטמין K – פירות הם אינם מקור עשיר בוויטמין K, אבל בכל זאת תוכלו קצת ממנו בתות עץ, אוכמניות ותאנים.
  • מכירת פירות קפואים

לא צריך לחפש מכירת פירות קפואים, זה יכול להגיע עד אליכם הביתה. ג‘וסי מציעה לכם משלוח פירות קפואים במשקל. אצלנו ניתן להזמין את כל סוגי הפירות, כמו גם מוצרים משלימים ומזונות על. ניתן לבצע הזמנה של פירות קפואים בזול באמצעות אתר האינטרנט.

הישארו מעודכנים גם באינסטגרם

ג'וסי פירות קפואים

Morning Funs

קמתם בבוקר, מה עכשיו? כמה בנאלי זה חביתה, ירקות, גבינות, כריך….. צאו מהקופסה חברים, חמש דקות מאמץ, ישנו לכם את כל היום, בהבטחה. 60 גרם

צ’מפיונס

בואו ננקה קצת רעלים מהגוף. יש המון שיטות, נכון. אנחנו בוחרים להשתמש במרכיבים שניתן למצוא בחדרי ההקפאה והמדפים שלנו ,כי גם לגוף שלנו מגיע להיות

Free Mix

אם הצלחתם לחבר בריאות עם טעם, הרווחתם כפליים. החכמה היא ליהנות מכל מה שאתם בוחרים להכניס לגופכם ובמקביל לשמור על בריאות איתנה. ג’וסי מציגה לכם

ג’ינג’ר בום

משקה בריאות לימי החורף טבלית 20 גרם של כורכום ג’ינג’ר קפואה, מעט קינמון, כף גדושה של אבקת קקאו אורגנית, כף דבש וחצי ליטר חלב שקדים.

מאצ’ו מאצ’ה

אבקת מא’צה יפנית, היא חלק מקטגוריית ה SUPER FOOD. .היא עשירה בנוגדי חימצון, המסייעים לאיזון רמת הכולסטרול, לחץ הדם ורמות הסוכר בדם. מסייעת לתחושת רוגע

כולם אוהבים

ילדים, מבוגרים, יש טעמים שנוגעים בכולם. מתוקים בעיקר. ואם זה בסגנון של גלידה טובה זה פשוט עובד אצל כולם בקלות. שופכים אל מיכל הבלנדר גביע

מאקה מיקס

מעבר לטעמים, חשוב מאוד לשים דגש גם על תרומת המרכיבים לגוף האדם. שייק יכול להיות מורכב ממספר פרודוקטים, כאשר אחד מהם הוא העיקרי, ומשפיע על

מנגו מאיה קפוא

קומנגו

לפעמים אנחנו מנסים להמציא את הגלגל עם מרכיבים רבים של פרודוקטים שונים, כשבעצם 2 מרכיבים פשוטים, שלעולם לא חשבנו לשלב ביניהם יוצרים לנו טעם חדש

גרין פילד

בוא נגלה לכם משהו קטן על שייק ירוק – הוא לא חייב להיות מר, מלא בעלים ולתת הרגשה שמכריחים אותך. שייק ירוק יכול להיות פצצת

מג’יק בול

על פרי האסאי כבר שמעתם? האם ידעתם, כי בול ( קערת ) אסאי מזינה, בריאותית ומשביעה יותר מכל ארוחת בוקר שתבחרו לאכול? מעבר לכך שבול

משלוחים לכל הארץ

איכות וטריות

כשרות מהודרת

שירות אדיב ומהיר

תוכן עניינים

ג'וסי פירות קפואים

Morning Funs

קמתם בבוקר, מה עכשיו? כמה בנאלי זה חביתה, ירקות, גבינות, כריך….. צאו מהקופסה חברים, חמש דקות מאמץ, ישנו לכם את כל היום, בהבטחה. 60 גרם

צ’מפיונס

בואו ננקה קצת רעלים מהגוף. יש המון שיטות, נכון. אנחנו בוחרים להשתמש במרכיבים שניתן למצוא בחדרי ההקפאה והמדפים שלנו ,כי גם לגוף שלנו מגיע להיות

Free Mix

אם הצלחתם לחבר בריאות עם טעם, הרווחתם כפליים. החכמה היא ליהנות מכל מה שאתם בוחרים להכניס לגופכם ובמקביל לשמור על בריאות איתנה. ג’וסי מציגה לכם

ג’ינג’ר בום

משקה בריאות לימי החורף טבלית 20 גרם של כורכום ג’ינג’ר קפואה, מעט קינמון, כף גדושה של אבקת קקאו אורגנית, כף דבש וחצי ליטר חלב שקדים.

מאצ’ו מאצ’ה

אבקת מא’צה יפנית, היא חלק מקטגוריית ה SUPER FOOD. .היא עשירה בנוגדי חימצון, המסייעים לאיזון רמת הכולסטרול, לחץ הדם ורמות הסוכר בדם. מסייעת לתחושת רוגע

כולם אוהבים

ילדים, מבוגרים, יש טעמים שנוגעים בכולם. מתוקים בעיקר. ואם זה בסגנון של גלידה טובה זה פשוט עובד אצל כולם בקלות. שופכים אל מיכל הבלנדר גביע

מאקה מיקס

מעבר לטעמים, חשוב מאוד לשים דגש גם על תרומת המרכיבים לגוף האדם. שייק יכול להיות מורכב ממספר פרודוקטים, כאשר אחד מהם הוא העיקרי, ומשפיע על

מנגו מאיה קפוא

קומנגו

לפעמים אנחנו מנסים להמציא את הגלגל עם מרכיבים רבים של פרודוקטים שונים, כשבעצם 2 מרכיבים פשוטים, שלעולם לא חשבנו לשלב ביניהם יוצרים לנו טעם חדש

גרין פילד

בוא נגלה לכם משהו קטן על שייק ירוק – הוא לא חייב להיות מר, מלא בעלים ולתת הרגשה שמכריחים אותך. שייק ירוק יכול להיות פצצת

מג’יק בול

על פרי האסאי כבר שמעתם? האם ידעתם, כי בול ( קערת ) אסאי מזינה, בריאותית ומשביעה יותר מכל ארוחת בוקר שתבחרו לאכול? מעבר לכך שבול