פירות קפואים בזול
הזמנת פירות קפואים בזול (בלי להתפשר על האיכות)
כל מי שמגיע לרשתות שיווק או לירקן, מכיר את הסיטואציה בה הוא עומד מול דוכני הפירות ומתלבט מה לקנות ובאיזו כמות. המבחר לא תמיד עצום, אך המחירים משמעותיים ואם מעוניינים לקנות מספר סוגים של פירות בכמות מספקת לכל המשפחה וכן בשביל להשתמש לצרכים נוספים, אז חייבים לעשות ויתורים ולא לקנות כל מה שרוצים.
יש לכך פיתרון מאוד פשוט וזול. במקום לקנות פירות טריים ולהשתמש בהם לצרכים נוספים, כמו למשל, הכנת שייק או ארטיקים לילדים, אפשר לקנות פירות קפואים בזול ולהשתמש בהם לשם כך. אז לא צריך לקנות פירות רגילים ולהשתמש בהם לצורך כך.
באופן כזה מחלקים את הרכישה בצורה חכמה, בין פירות רגילים, אותם אפשר לצרוך ביום יום, לבין פירות קפואים אשר יאוחסנו במקפיא ויהיה ניתן להשתמש בהם, כאמור, לצורך שייקים, ארטיקים וכדומה.
הרעיון של פירות קפואים בזול הוא פשוט. אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של פירות מסוגים שונים, כולל כאלה שלא ניתן למצוא בכל רשת שיווק או אצל כל ירקן, לאחסן אותם במקפיא, ובכל עת שנרצה להכין שייק, ארטיק, או כל דבר אחר, נוכל להשתמש בהם. הפירות מחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר פירות רגילים, ועדיין הם שומרים על הערכים שלהם.
כאמור, ניתן לרכוש פירות קפואים בזול בכמויות גדולות, אשר גם יחסכו לנו כסף וחשוב לנו, לא נידרש לקנות פירות חדשים כל שבוע. זה יחסוך לנו טרחה ועלויות נלווית.
טיפים לקניית פירות קפואים בזול
טיפ ראשון – בוחנים את הכמות הנדרשת מבחינת פירות קפואים, כאשר לוקחים בחשבון פחות או יותר, כמה שייקים או מוצרים אחרים נרצה להכין על בסיס שבועי. אנחנו לא חייבים כמובן לקבוע כמות ספציפית, אך זה יכול לעזור לנו לקנות את הכמות הנדרשת מבלי שנצטרך לחרוג.
אנחנו יכולים למצוא אריזות של פירות קפואים בזול כמו פירות יער קפואים במשקלים של חצי קילו, קילו, שני קילו ויותר.
טיפ שני – אנחנו יכולים לקנות כמות גדולה במקום מסוים שמציע לנו אפשרות לרכוש פירות קפואים בזול. גם אם פרי מסוים יהיה יקר יותר מאשר במקום אחר, עצם זה שנקנה הכל במקום אחד, יאפשר לנו לחסוך עלויות משלוח או עלויות אחרות.
טיפ שלישי – רצוי לעשות השוואת מחירים, כולל אל מול פירות רגילים. רק בשביל לוודא שאכן מדובר בפירות הרבה יותר זולים.
טיפ רביעי – כאמור, יש להקפיד על כך שהפירות הקפואים ישמשו לצרכים מסוימים ולא נעשה בהם שימוש לאכילה רגילה.