בר שייקים לאירועים מבית ג'וסי פירות קפואים

 

כשמארגנים אירוע פרטי או אחר, המטרה היא לספק למוזמנים חוויה יוצאת דופן, חוויה ייחודית שהם לא יכולים לחוות או לא חוו במקומות ובאירועים אחרים. לכן כל הזמן מחפשים דברים יצירתיים ומקוריים בהם ניתן להשתמש, בכל שלב במהלך האירוע. 

אנחנו בג’וסי פירות קפואים מציעים ללקוחות שלנו אפשרות ייחודית ויוצאת דופן אשר יכולה להתאים לכל אירוע. דוכן שייקים אליו יכולים לפנות האורחים ולהזמין שייקים בשלל טעמים, בין אם מדובר על פירות בודדים ובין אם מדובר על שילובים ותערובות שונים. הדוכן מסופק על ידנו, הצוות שעובד הוא מטעמנו וכמובן שגם כל המוצרים בדוכן מיוצרים על ידנו עם מיטב הפירות והאמצעים שאנו מספקים. 

אנחנו בחברת ג’וסי, כידוע, מחזיקים ברשותנו קטלוג עשיר של פירות קפואים משלל סוגים ובשלל טעמים. הפירות מיועדים להכנת מיצים, שייקים, ארטיקים, גלידות ועוד שלל מאכלים ומשקאות, הן לשימוש פרטי והן לשימוש ועסקי. כעת אנחנו מביאים את הידע, הניסיון והכלים שעומדים לרשותנו אל כל לקוח שמתכוון לערוך אירוע ומעוניין להזמין אותנו. 

 

מה תוכלו למצוא בבר השייקים שלנו?

אנחנו מציעים לכם בר שייקים לאירועים, עם מכשירים מתקדמים ומגוון פירות מהם ניתן להכין שייקים ייחודים. אנחנו נשב איתכם לפני האירוע ונחליט אילו פירות להביא ואילו שייקים נכין לאורחים שלכם. 

חשוב לציין, מלבד עמדת שייקים לאירועים, הרי שאנחנו מציעים עוד מגוון פריטים שיכולים להתאים לכם, כמו למשל, קינוחי מלבי, קערות אסאי, קערות עם פירות טרופיים אטרקטיביים וייחודים, יוגורטים עם פירות שונים, ארטיקים עשויים מפירות קפואים, קינוחי מלבי ועוד. 

כל דוכן שייקים לאירועים שאנחנו מציעים לכם, מעוצב בצורה כפרית מיוחדת, מתאים לכל אירוע, בין אם הוא נערך באולם ובין אם הוא נערך בגן אירועים, בין אם הוא נערך בחצר או בגינה של הבית ובכל מקום אחר.

אנחנו מגיעים לכל מקום אליו מזמינים אותנו, הן לאירועים פרטיים והן לאירועים עסקיים, עם כל הציוד והמכשור הנדרש, וכאמור עם מגוון פירות קפואים שיאפשרו לצוות שלנו להכין עבורכם ועבור האורחים שלכם את השייקים הטעימים ביותר. 

אנחנו בחברת ג’וסי פירות קפואים מסוגלים לספק שירות לכמות גדולה של אורחים בו זמנית. כל מה שאנחנו צריכים מכם, זה לדעת באיזה סוג אירוע מדובר, כמה אורחים אמורים להיות נוכחים בו, מה בדיוק אתם מחפשים ומה תרצו שנספק לכם, וכמובן מתי והיכן ייערך האירוע. 

כחלק מהשירות שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו, אנו דואגים שהדוכן ימוקם במקום נוח, בולט ומרכזי, אך לא באופן שיפריע להתנהלות של האירוע. אנו דואגים גם לעצב את המקום בצורה יפה ומרשימה, כך שהעיצוב יותאם לעיצוב של המקום. אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם לשמור על העיצוב של האירוע ועד כמה חשוב לכם שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מהחוויה במלואה, לא רק ליהנות משייקים טעימים אלא גם מהיבטים אחרים. 

למי זה יכול להתאים וכיצד אתם יכולים לפנות אלינו?

דוכן שייקים לאירועים כפי שאנחנו מציעים לכם, יכול להתאים לכל אירוע כאמור. לא משנה אם זה אירוע פרטי או עסקי, אירוע המיועד לילדים או למבוגרים, אירוע שנערך באולם או במקום אחר. כשאתם פונים אלינו ומספקים לנו את המידע על אופי האירוע, אנחנו נדע להתאים עבור האירוע שלכם את הדוכן הרלוונטי ביותר. 

ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, מהרגע שאתם פונים אלינו ועד סיום האירוע. אנחנו מבטיחים לכם חוויה ייחודית ויוצאת דופן של טעמים, צבעים וריחות.